Monday, June 28, 2010

nah, itu dia...!

seperti terasa satu tamparan yang kuat terlepek di pipi ini...saat aku tidak menjangkakan itu akan berlaku...tidak pernah terfikir dek akal..dibayangkan dek mata..dihidu dek hidung...aku menerima satu peringatan...jangan ganggu dia lagi...aku mulut busuk ke??penat lah usaha aku, perasaan aku selama lebih kurang 8 tahun ingin berkawan dengannya...hancur kerana apa aku pun tak tahu...




aku reda jika ini yang diberikan tuhan kepada aku...kenal dia lebih kurang 2 bulan cukup gembira...tetapi cara kami tidak menjadi kawan sungguh memalukan aku...



kepada kawan2...jika ada sesuatu cerita tentang rakan kita atau sekelilingnya, jangan disebarkan ke orang lain...ini boleh menjejaskan persahabatan seseorang itu...tidakkah kamu berasa kasihan??

No comments: