Friday, November 19, 2010

last but not least



antara sahabat yang bersama2 menuntut ilmu


19 november 2010
jumaat

hari persekolahan pada 2010 telah pun melabuhkan sauh nya pada hari ini
jam 12.10 tengah hari tadi
kami mengakhiri hari persekolahan itu dengan
satu perasaan yang amat sedih..
orang lain mungkin tak, tapi aku ya...
pilu dengan izin ilmu tadi..
terasa hangat nya pelukan ibu sewaktu didakap erat oleh cikgu husna
my favourite teacher
lepas ni aku dah jaranglah menjejakkan kaki ke sekolah
sebab alasan sebagai budak skolah dah lucut..
sehinggan tingkatan 6 sahaja yang disediakan untuk budak2 pergi sekolah
lepas tu pandai2 kamu lah nak masuk mana...
tapi aku tetap ingin menjejakkan kaki ke sekolah nanti..
jika aku dapat masuk ke syurga nanti, aku ingin minta pada ALLAH
aku nak zaman aku bersekolah
apatah lagi bersekolah di sekolah tun habab
suatu pengalaman dan hadiah yang paling berharga dalam hidup...
kerana bersekolah di situ membuat aku
belajar apa itu kepayahan, berdikari, persahabatan...
memasuki sekolah ini
salah satu impian yang telah berjaya aku gapai...
menggapai bintang di langit je belum aku capai...





*maaflah kalau ada salah eja,,,almaklumlah syok sendiri je tulis




saya.......

2 comments:

Nurainaa Abdul Aziz said...

hehehe..pas ni msuk tunhabab as a teacher...

patrick jambu said...

amin...!!!!