Monday, October 18, 2010

rindu membelah di hati

hai, dah lama jugak aku x membelog...
rinduu,,, tapi apakan daya mat top buat hal...
dia menghidap sejenis penyakit kronik
sehingga kini dia masih terlantar di hospital
aku??
tak pergi pun jeguk dia...huhu kesian...!
biarlah dia, kat sana ramai pakar2 yang boleh jaga dia...
kalau dia dah sihat nanti, aku jaga lah dia bebaik...
janji!! tak berulang lagi penyakit tuh...
insya-allah...
ha,,,,???
"...salah saya ke...", bak kata tiz zaqyah dlm nur kasih...
nope, itu bukan salah awak, patrick...


alamak, sambung nanti yeh....ada bunyi dari langit lahh...
cek tak nak kena.......
assalamualaikum......

2 comments:

Miss FarraAqua said...

huhuhuhu~
kesian mat top awak!
selamat kembali ke dunia blogging, awk~

patrick star penjenayah merah jambu said...

thank you,,,
cek ni curi2....
hihi