Monday, January 31, 2011

selamat ulang tahun, sayang!

hari : 31 januari 2011
cuaca : gerimis mengundang

semadikan
kisah sejati ku
ohhh, pergilah......

menyanyi untuk menghiburkan hati
walaupun lagu tu lagu sedih
aak ke?


hari ni hari ulang tahun kelahiran sayang saya
dia lebih tua dr saya
dia yg telah berpenat lelah
membanting tulang
berperah otak
untuk membesarkan saya, adik saya dan adik saya


taadaaaa
dia, ibu saya




serba serbi about my mummy

nama dia bila disebut biasa je,
tapi bila dieja unik..WIDANA SAIM
umur dia sekarang 21 tahun lebih tua dari saya
20 ( umur saya ) + 21 tahun lebih tua =41 tahun
suka warna pink tapi x nak mengaku

2 comments:

Miss FarraAqua said...

Happy birthday Cik Ida!
Semoga panjang umur!
Moge2 bertambah lagi rezeki dan anak.

^_^

Nesha Zin said...

1st of all, thank u very much!!!
moge2 bertambah rezeki dan anak eh??
sampai yg rezeki tu okey, yg anak tu kiv dulu....
ni anak cik ida yg pertama menentang sekeras2nya....