Tuesday, February 1, 2011

an awesome journey

hari : selasa
cuaca : cerah

pada entri saya kali ini,
saya akan membawa anda mengembara
ke suatu tempat di dalam otak saya
yang saya rakamkam dengan gambar bagi mengelakkan
saya lupa
kerana
untuk sampai ke hari ini, kenangan itu saya kena ada
untuk diingati,
buat mimpi untuk setiap malam
buat ubat di kala rindu mencumbu zaman
hiperbola sikit....maaf!


kami ber JPAM...

sajak terbaru yg saya reka

tajuk : saya rindu

saya rindu sekolah saya
saya rindu kawan saya
saya rindu cikgu husna
saya rindu nak naik jejambat depan sekolah
saya rindu waktu saya bangun lambat ke sekolah
saya rindu nak berhimpun
saya rindu nak menyanyi
saya rindu sungai
saya rindu 7e kota jaya
saya rindu kuih gunting


tapi saya tak boleh
umur saya dah melebihi had untuk ke sekolah sebagai pelajar




* saya ada komik baru : ikhtiar hidup di kawasan gempa bumi,,,
mari membaca, membaca jadikan budaya =(
kempen : 1 hari , 1 muka surat


No comments: