Sunday, September 11, 2011

being a malaccaian, being a UITMian

date : 11 september 2011 ( birthday Bienda aka Ika Md Nor )
weather : haze


Assalamualaikum dan selamat hari raya semua!! Seperti yg semua ketahuai, bulan September merupakan bulan kemasukan pelajar baru ke universitas di seluruh Malaysia,, maka dengan ini, semua pelajar lepasan STPM, Matrik dan Asasi tidaklah dapat menyambut raya dengan gah nya,, Ini kerana tarikh kemasukan ke universitas dekat-dekat dengan tarikh Hari Raya,, Mana tidaknya, ada kawan saya yang pergi mendaftar pada 3 September 2011, itu baru raya yang keempat,, Saya pulak mendaftar pada 6 September 2011 tetapi sudah berangkat pada 5 September 2011 ke Melaka Bandaraya Bersejarah Negeri Maju Negeri Teknologi Hijau ( begitulah sebutannya ) - sila tarik nafas dalam-dalam dan sila ingat untuk penuntut-penuntut universitas di seluruh negeri Melaka,,


saya dapat uni mana?? Ada orang tanya soalan tu kat saya,, Meh, saya bagitahu,, Saya dapat kat UITM Kampus Bandaraya Melaka dalam jurusan Sc. Pentadbiran dan Pengajian Polisi aka BAS,,


Now, I am Malaccaian and also UITMian,, Try to adapt myself with the new place, new environment, new friend and everything new,, But still memorise to my family, my friend, my left and right wing, my story-teller and everything that I left in Johore,, I miss them but not crying,,


I'm very glad because all my roomate are very happy and easy going,, From the first we met we can get along,, I hope it will continuosly..



No comments: