Tuesday, January 10, 2012

123

hari : selasa
suasana : sunyi..hanya kedengaran suara shin chan

assalamualaikum,,
hai? tengok tajuk entri ni mesti tertanya-tanya..apakah?
ni lah jumlah entri saya sehingga setakat ini ( sebelum entri ni, di publish )...
sikitkan? tak boleh kalahkan yeen tomato...
tapi takpe, saya sekadar suka-suka je menulis kat sini
tapi apa yang anda perlu tahu
saya suka berblogging, blog walking....

update activity ; tak sabar nak tunggu filem 'Istanbul Aku Datang'





fakta : saya tak tengok lagi drama terbaru beto hari tu tajuk ' Selagi Masih Ada'.. harap-harap cuti nanti ada kat tv... maaf, Beto..

2 comments:

Miss FarraAqua said...

yok, kte g tgok same2. nak?

Cik Nesha said...

nak... btl kan? hihi...