Monday, January 9, 2012

A.N.A- the story about us

hari :isnin
cuaca : awan hitam menyelubungi bumi Morocco

assalamualaikum...

to Shitty, jgn jeles tentang itu Morocco ye... awak kena lagi bersyukur cz tinggal kat Paris...haha, city of love

taraaaa.....
ini ialah entri pertama saya untuk year 2012
selamat tahun baru..kalau tahun baru mesti cerita pasal azam kan
lumrah lah... dan tiba-tiba nanti lagu Januari dari Glenn Fredly pun menjadi glamour di bulan januari ini..

dulu masa kecik-kecik azam setiap kali tibanya tahun baru saya ialah nak bangun pagi..kelakar lah, apa yang lambat sangat saya tak tahu lah.. padahal kan sekolah memang bangun pagi...

kalau sekarang jika ditanya apa azam saya, saya akan cakap saya nak rumah banglo kaca macam cerita full house,berjaya dalam pelajaran dan kerjaya dan cintakan keluarga lebih lebih lagi...

masa petang 31 disember yang lalu, saya sempat meluangkan masa bersama ANA my sibling.. A-anis (me), N-nurul and A-andi my boy... kami bersuka ria di pantai bersama ibu oh ibu... ayahanda kerja.

ni ada sedikit gambar yang nak dikongsi..










fakta : selama saya dah berapa tahun ulang alik ke balau tu, ni baru pertama kali saya masuk muzium nelayan (selama ni tak bukak), ni kira langkah kanan..doa saya termakbul juga...best jugak lah kalau untuk first comer.. sekarang matlamat saya nak pergi souvenier pulak kalau pergi sana...


update aktiviti: sedang menanti filem 'Istanbul Aku Datang'....

No comments: