Wednesday, June 27, 2012

sorry my dear friend

hari: rabu
cuaca: tak panas lagi

akhirnya, aku update jugak belog nih.
entri hari ni aku nak tulis rentetan dari mesej yg aku dapat dr facebook semalam.
malam-malam tu, aku check akaun facebook then dpt 1 mesej. excited!
bukan senang Hanesha Nur Zin nak dapat mesej.
ayat dia berbunyi " remove teruss aq kte ko block aq terus"
haah, memang aku remove kau.
perasan pulak kau?
dah berkurun aku buat.

sebab apa?
sebab aku dah banyak kali respon kat kau, kau tak bagi feedback.
even kat telefon ke kat mana ke.
kau macam tak endah aku.
jadi, aku remove lah kau.
aku nak biar kau marah aku cz aku yg remove kau
sebab aku tak nak, aku yg sedih bila kau tak respon balik kat aku.
lagipun, kau dah ada bestfriend lain.
bestfriend kena seorang je, klu lebih-lebih tak adil.
macam poligami jugak (yg macam drama selalu tunjuk).
tapi, apa-apapun kau tetap bestfriend male aku.
aku remove kau dr facebook tak bermaksud aku remove kau dr hidup.
cuma untuk tidak megecewakan diri sendiri.

memang pepatah ada sebut " good friend macam bintang- kita selalu tak nampak tapi dia tetap ada"
tapi kau, bestfriend yang macam sentiasa mendung nak hujan.
memang takde bintang lah malam tu.
langit pun gelap.

anyway,
selamat menghadapi final. all the best.

1 comment:

Miss FarraAqua said...

Relax friend... have a nice day. Gud luck for ur exam