Thursday, December 13, 2012

comment vivre sans toi

hari: khamis
cuaca: gelap malam

assalamualaikum.

lama sudah saya tak menaip, bercerita tentang kisah hidup yang secebis. banyak benda yang telah berlaku.
sebelum itu, segala syukur kepada Allah atas nikmat yang dipinjamkan. nak cerita apa malam ni? kuang kuang..

orang kata
pejam celik pejam celik, sem 3 ni dah nak abis. lagi 3 minggu je sebelum ke final. dah sedia ke nak struggle untuk dekan. doakan saya boleh dapat.

sebab tak tahu nak cerita apa, saya cerita berdasarkan gambar okay?

jadual exam. okay lah ada jarak. paling lambat balik. itu adat.

ni pelamin kak mijah. cai yang buat. cantik. seronok.

hanesha berlakon mandarin. jadi pelajar.

katak tu ibu bagi.

rumah saya. ibu cakap kalau rindu rumah, lukis gambar rumah. jadi inilah. macam masa kecil-kecil dulu.

WODC- pengalaman yang sungguh bernilai. harap boleh join lagi dan contribute sesuatu untuk kelab rhetorik dan uitm.

24-11-2012
umur saya cukup 21 tahun.
sambut dgn andi aqasha my boy.


No comments: