Monday, April 19, 2010

akan ku gagahi.....

minggu ini...
aku rasa antara minggu2 terpenting...
di antara minggu2 yang aku sudah dan akan lalui...
minggu ini...
aku akan membentang tajuk sumber tenaga alternatif utk pengajian am 2...
seorang diri tanpa pelampung aku..
macam mana kalau aku lupa diri nanti?
tak de talian hayat la jawabnya...
minggu ini jugak...
aku akan menduduki muet speaking test...
i hope i can do better than past( formal test 1 )
first time i done it, my idea very crowded and nothing...
i hope i will relax...
talk slowly and clearly....

minggu teamat penting..
minggu depan....
aku ada kolokium..
ye, macam selalu...
tapi selalu tu aku tengok orang present
tapi kali ini akau pulak yang present..
mak oi...dasyat bona eaaaa!
aku kena cakap berjela-jela....macam cinta 200 ela...
hahahaha
harap2 orang tak ngantok...
tahan je la korang....
bukan aku yang minta pun, arahan cikgu...
harap2 boleh jadi pembentang terbaik...
awesome la kalau dapat jadi...
jangan kau mimpi banyak2..usaha dulu...
USAHA TANDA KEJAYAAN.......P

No comments: