Tuesday, April 20, 2010

ha, tulah.....

tadi seperti hari2 selasa yang lain..
kami pelajar form 6 ada kolokium...
di dewan saujana, jam 2.00 petang..
tapi keadaan hari ini tidak seperti hari2 selasa yang lepas...
kenapa?
sebab saya dan kawan2 saya tak duduk sebaris..
terpaksa berpecah kerana insiden minggu lalu...
sesi soal jawab pun tidak begitu meriah dan mencabar..
dek kerana bunyi2an yang kurang matang dari lubuk ilmu di sebelah...
hanya mereka2 yang menghuni lubuk itu sahaja yang bertanyakan soalan pada hari ini..
alhamdulilah, mereka ada melakukan perubahan...
tapi saya jadi mati kutu...
walaupun saya takde kutu...
hahaha...
dah main balas2 ayat dengan rakan di sebelah saya...
nak buat macam mana, benda dah terjadi...
minggu depan saya fokus..
hehehe memang la
masa tu aku yang bentang...
harap2, orang semua fokus masa pembentangan tu..
jadi takde isu berbangkit...

No comments: