Saturday, April 17, 2010

apabila air mata itu jatuh

semalam, 16 april 2010
aku memulakan hari sama seperti hari2 ku yang lain
cuma yang bezanya
aku bangun lambat, bilik aku bersepah...
aku ke sekolah..
baca yassin,
belajar computing...
hah, kat sini la cerita bagi tajuk ku ni bermula...
aku dan kawan lain diberi tugasan
aku mulanya seperti biasa...
tapi tiba2...
aku tak tahu kenapa air mata aku begitu mudah jatuh
kerana lambat menjawab soalan yang diberikan...
aku diam membiar mereka2 yang kisah tentang aku..
aku tak boleh berbicara..
sekiranya aku berbicara,air mata aku akan jatuh lebih lebat...
aku terus naik kelas..

pergi ke kelas sebelah..
bertanya kepada net tentang task yg cikgu berikan
sekali lagi lebat di situ..

semasa pulang aku sudah reda...
aku lihat cuaca
seakan memahami perasaan ku...

No comments: