Thursday, March 10, 2011

selamat berjuang, Harimau Muda!

hari : rabu
cuaca : sejuk macam kat Pakistan...woooah!

entri ini saya nak cerita pasal bola sepak....ole ole ole ole, Malaysia Boleh!!!
saya sedang menanti nih,,dengan cemas, tertanya-tanya...telefon di tangan tak henti- henti menaip berbalas-balas teks dengan sahabat, Shitty dan Farra. Gementar!!

30 minit menunggu....

20 minit....

10 minit....
*tiba-tiba, Shitty bagi teks menyatakan kerisauannya..ada ke tak?
saya cakap ada,,,jgn risau....

tiba-tiba lagi, saya bertindak untuk mencari kepastian....Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, tidak!!!
mengapakah?? saya dah tunggu dari tadi...


out!!kechewa

3 comments:

Miss FarraAqua said...

Sungguh mengecewakan..
tapi, alhamdulillah.
syg2 kite tlh melakukan yg terbaek utk malaysia.

Nesha Zin said...

of coz lah beb...sebab tu dyorg harimau...harimau kan kuat.

Anonymous said...

kami sgt kecewa..!!!