Thursday, December 22, 2011

yakin-risau=boleh

hari: khamis
cuaca: hujan renyai-renyai

hari sudah semakin suntuk, lagi dua hari lagi aku akan balik ke johor bahru atau lebih spesifik kota tinggi atau lagi spesifik lok hengeles...sungguh tak sabar..tapi ada tiga halangan yang perlu ditempuhi...oleh itu, ianya telah membuatkan aku risau..aku tak pernah ada pengalaman tentang itu..ini memang benar-benar baru dalam hidup aku yang serba kekurangan ni..nak tahu apa?





SUBJEK AKAUN



huhu, aku benar-benar risau tentang subjek ni, sabtu yang lepas ada test..aku punye trial balance, tak balance-balance walaupun telah disemak...aiyoo!apa nak buat ni...journal je yang balance...masa aku buat latihan, balance pulak...haish, sangat risau..final akaun ni antara yang terawal iaitu 6 januari 2012...

sapa nak ajar saya? secara F.O.C?

aku bagitahu ibu tentang kerisauan ini, tapi ibu beri semangat... jangan risau, akak boleh! ayat seorang ibu menenagkan anaknya...balik nanti minta ajar dengan murni.. murni ialah jiran belakang rumah aku... aku balas, akak nak minta tolong kawan akak jugak tp mereka belajar dalam bahasa melayu, akak dalam bahasa inggeris...akan menghadapi masalah di situ... ibu berkata lagi, minta tolong isteri abang kiki, dia pensyarah kat PTPL.. abg kiki tu pangkat pak cik la sebab dia sepupu ibu aku,, tapi dia baru kahwin...ha?iye ke?aku balas... tapi jauh tu... tengok lah alasan aku..tapi risau..macam mana tu? jadi, konklusinya usaha sendiri mesti banyak, tanya kawan kalau tak tahu.. selebihnya, doa banyak banyak banyak...











aku jumpa ni tadi, walaupun takde kena mengena, nak publish jugak...comel kan?

4 comments:

S.H. said...

sume ok.. tapi part gamba betto tu.. ek eh, memang tak kene!!=D also pray for me taw!!

Miss FarraAqua said...

gud luck awak!!!
sape nak tolong kte redo semua design nih!!! huhuhuhuhu

~rindu~

Nesha Zin said...

thank you....awak, kte nak tolong~~
meh, la dtg sini.. kte dah free

umairah ha-neul said...

acc senang jerk . :) btw goodluck !