Friday, September 14, 2012

azam baru saya

hari; jumaat
cuaca; redup

assalamualaikum.

hai kamu-kamu.
kali ni saya nak cerita tentang azam baru saya.
azam baru sentiasa diperbaharui setiap kali naik sem baru.
kalau masa sem 2 dulu, saya nak dapat 3.0 ke atas.
saya dapat itu.
jadi sem 3 ni, saya nak cuba dapatkan dekan pulak.
housemates saya, Ika dan Oyen dapat dekan sem ni.
tahniah.
suka bila tengok kawan-kawan dekan.
saya dan mieza akan follow mereka.
tapi sem 2 ni, saya dikalahkan oleh mieza.
dan untuk itu, saya kena belanja dia makan.
our deal.
saya cadang nak makan dekat resipi rahsia.
minggu depan insyaAllah.


saya masih tinggal kat sini.
senang, dekat je dengan uitm.
saya masih dengan mieza lagi.
sebilik.
housemate pun sama yang dulu.


ni housemate sem 1 dulu.
kami masih berhubung walaupun 3org daripadanya tidak tinggal bersama lagi.
ladies A4-2

No comments: