Wednesday, September 19, 2012

jujur aku geram

hari: rabu
cuaca: panas so so lah

assalamualaikum.
hai, hari ini rasa tergerak untuk bercerita di sini
saya rasa tak selesa, geram dan macam-macam lagi
kenapa?
sebab saya simpan je, saya tak luahkan pada si dia.
saya takut, takut dia marah.
takut dia sedih
takut saya biadap.
tapi semakin lama saya tahan, saya rasa tak mampu.
apa yang terbaik bagi saya?
saya memang boleh untuk jujur
berkata padanya
tapi adilkah saya untuk mengatakan itu?
apa perasaan dia pada saya?
saya tak mahu tergesa-gesa
ianya akan bagi kesan buruk pada saya jugak.
jadi, sayalah yang harus berubah, berhati-hati.
kerana '... for you to change people, you should change yourself first.."
yeah, saya cuba.

DUNHILL- dunia umpama neraka, hidup ibarat layang-layang.
klishe, orang bodoh je yang pegang pada kata-kata ni.
dah lama aku tak dengar cerita pasal kau.
aku harap aku tak berdosa pada kau. (takde kaitan dengan yg atas tu)

one of the favourite place.
lagi awesome kalau duduk sambil makan ais krim.
lagi best kalau ada geng borak dan gelak.

terima kasih.

*** sedang mencari imam untuk diri ini. chewah, ditulis kerana dipengaruhi suasana majlis perkahwinan.
hari tu pegi majlis kahwin kakak eryn, best.

 ni lah kami..eryn yang tunjuk peace tu.

 ekin dan eryn bersama guest book.

 sue sun sunshine, nesha dan ekin.

eryn, sue dan nesha. saya suka ni.

sekian.

2 comments:

S.H. said...

sabar ye wak. tapi kalau dah taktahan luah jela. takpun bagi hint. at least die tau ape kite mahu, ape kite taksuke. keeps smiling.!

Nesha Zin said...

thanks. kita tak nak luah cz nanti orang lain pun akan judge kita even kita ni takde lah buruk mana or baik sgt. thanks again for the entry. suka ayat tu.