Friday, September 21, 2012

cinta. . . terasa ada

hari: jumaat (penghulu segala hari)
cuaca: mendung kelabu

assalamualaikum.

baru pukul 5 lebih tapi dah gelap
bila gelap ni feeling-nya pun macam suram je.
semalam saya ada koko
cikgu tanya kalau dalam perhubungan itu apa sinonimnya sifat lelaki dan perempuan.
ayok, tak tahu.
aku yang kena jawablah~
pandangan saya kalau lelaki tu lebih bertolak ansur dan wanita lebih banyak bersabar.
itu je yang terlintas. betul ke?

tadi jalan-jalan baca belog orang
dan terpaut dengan heading kat blog sorang mamat ni
' andai kata kamu masih belum berpunya suatu hari nanti, akan aku pinang kamu mengikut cara agama kita'
lebih kurang macam tu lah.
touching tak as a woman kalau baca ayat tu?
mestilah kan.
wanita ni hatinya lembut dan suka sesuatu yang indah.
cikgu cakap dan aku percaya itu memang lumrah wanita.

No comments: