Saturday, May 25, 2013

home alone

hari: masih lagi sabtu
malam.

Assalamualaikum.
hai, der.
gua home alone sekarang ni.
memang gua yang cari nahas.
tapi takpe, sesal dahulu pendapatan, sesal nanti takde guna.
gua siapkan kerja dulu
jadi takde lah menggelabah bila tiba tarikhnya.
masa tu gua boleh touch up je kan.
tapi memang sunyi, semua makhluk dah balik.
ala, kena kuat.
lagi 1 hari, 2 malam.
bila dah sorang-sorang
mula lah novel pun gua baca.
berangan dengan watak dalam tu kejap.
aigoo, novel ni semua nak indah.
wujud ke?
tiba-tiba aku terfikir- penulis novel ni memang kuat betul melewe.
tiba-tiba lagi, maggi jadi favourite food aku.
aku tak kuar rumah, takut nak jalan jauh jauh coz keadaan tak riuh macam selalu.
lapar sikit lah. aku dah siap sedia.
gambar-gambar yang ada kat dalam notebook semua aku tengok balik.
semua siaran radio aku dengar.
movie tak banyak dalam ni, jadi tak tengok.
kenapa tak tengok youtube?
aku tak amalkan pun, nanti ketagih.
buat slow bb je, bazir.

ambil dari LJ. tengok gambar gambar bahagia dia rasa sikit jeles. bila saya nak rasa itu?
 

antara gambar masa BassDayOut 3.0 hari tu.
 

No comments: