Thursday, May 2, 2013

no point

hari: khamis
cuaca: panas
Assalamualaikum.

# Friend are as sweet as honey- Pooh.

when the time is come, I am addicted to write on this.
although it is pointless, no no.
have point but little.


aha, sedang memperbaiki point untuk solo presentation minggu depan
setiap sem ada present, setiap subjek ada present.
bila kita present takde siapa yg dengar, cuma segelintir.
nervous tiap kali nak present, tak pernah tinggal.
tapi respon dari kawan- kau comel la.
aik? abis dapat tak apa point yang cuba aku present?
aku memang comel, dah ramai bagitahu.
hahaha, perasan.
aku gemuk lah.
macam ni ha.

macam mana nak pakai kebaya nyonya?
rugilah duduk Melaka tapi tak dapat pakai kebaya nyonya.

diam lebih baik dari berkata- kata ke action speak louder than word yang berkesan?
mungkin tengok keadaan kan.
kalau ada orang nak cari pasal, mungkin diam lebih baik dari berkata- kata contohnya macam ketua kelas tu tu.
tapi kalau action speak louder than word tu sesuai untuk orang yang suka cakap kosong kosong mcm lagu wawa tu.
suruh buat, jangan cakap je berhabuk. orang pun bosan kan.
ni dah dikira lari tajuk, tapi tiba tiba terfikir.

esok, balik lagi.
ibu cakap aku ni hamba tv.
haruslah.
tapi maaf, saya tak dapat jalankan tanggungjawab.
saya salah - tangan di dada.

 
cerita dari salah satu Negara Asean, Phlilipines.
tengok, ada kaitan dgn subjek sem ni.
ibu jugak yang cakap cerita ni best.

hahaa, ibu cakap bila aku balik dia suka.
ada orang makan dia masak.
aku jugak.







No comments: