Tuesday, February 8, 2011

bapak kapak

hari : selasa
cuaca : cerah


*hari ni ada HANI....harap tak lupa


kali ni, saya nak mengucapkan tahniah kat ayah pulak...
sebab baru je tua lg 1 tahun...
yang jatuh pada hari khamis lepas, 3 februari 2011
sudah memegang nombor yg banyak, iaitu 45...
uban pun sudah mula tunjuk belang
berani2 nya uban terselit keluar
di sebalik rambut ayah yg hitam..cis, bedebah!

pada hari tu jugak
kami pergi melakukan aktiviti kegemaran bapak bersama2
memancing...

LOKASI : KOLAM PRIVASI, di sebuah tempat yang memang mesra alam...
back to nature lah....

jom, saya nak tunjuk hasilnya.....


ni lah lokasinya...

ikan yg pertama dinaikkan...ikan sembilang

kena buang sengat dulu, bahaya!


ni bapak,,tunggu dan tunggu....

selepas beberapa minit dan jam,,,kepoyoan terserlah selepas mendapat ikan...
bling bling....

ikan ke 4 dan yg terakhir diperolehi...alhamdulillah

3 comments:

patrick jambu said...

aduhai,,maaf lah.
gmbr ni terbalik, dah x selari dgn apa yg di tulis...
so try lah mix n match...

Miss FarraAqua said...

it ok...
it make the reader use their mind to read this entry~

^_^

patrick jambu said...

only u are my reader..
that's why la i no worry about it...