Thursday, February 10, 2011

nampak kental, tapi...

hari : khamis ( hari paling seronok dlm hidup saya buat masa ni, sehingga ke hari ini...atas faktor2 tertentu )
cuaca : panas

*dah siap jemur kain, itu hobi terbaru saya...dgn harapan saya boleh jadi tinggi lagi banyak...tinggi saya sehingga hari rabu, 2 februari 2011 ialah 148 cm...

entri yg ni saya nak cakap2, tulis2 pasal adik saya yg perempuan...
terimalah pantun ni...opening montaj...drum roll please!!!

nurul haziqah nama diberi,
bila ditegur senyum mcm biri2,
ingat dpt nak blackberry?
beli lah sendiri...

saya tak rapat dgn dia sebab dia suka cari pasal...
tapi saya juga selalu buli dia..dia tak marah pun
sebab dia takda perasaan...perasaan dia telah hilang
tanpa dikesan...
tapi dalam masa yg dia ni takda perasaan ni, dia ni agak berbunga jugak..
kadang2 menyaaaaaaaampah, sangat gegirl...tapi saya ada tersuka kat satu power point yg dia buat kat mat top ni...

cuba masukkan mode anda sedang mendengar muzik instrumental yg sangat amat paling sungguh dan perkataan lain yg menggambarkan sesuatu yg over mendayu2....

tajuk power point : sejernih kasih, secangkir nurani

1. Jadilah wanita yang berada di dalam bekas kaca, sukar untuk di sentuh, hanya orang yang betul –betul jujur sahaja yang boleh menyentuhnya.. Diubah dari filem Syurga Cinta

2. Bunga yang berduri juga boleh berbau harum...ni ana yg paling suka..!!!

3. Kasih sayang yang sejati umpama cahaya matahari yang tidak mungkin disekat oleh sesiapapun

4. Setiap yang bertemu itu pasti akan berpisah, dan setiap yang berpisah itu pasti ada gantinya..

5. Ceriakan hidup anda dengan senyuman.. Senyumlah walaupun di hati tercalit kepahitan

6.jadilah pepohon yang berbuah, dilempar dengan batu, tetap dibalas dengan buah..

7. Semalam sejarah yang tidak boleh dipinda,
Esok khayalan belum nyata,
Tapi hari ini adalah penentuan siapa kita sebenarnya

dia dapat dari mana entah...suka salin2 balik...pernah sekali dia suruh saya baca buku bidadari syurga...buku tu best rupanya...



saya dan dia ketika kami berdamai..gambar ketika berperang belum sempat dirakam,,,tak penah terfikir pulak.

2 comments:

Miss FarraAqua said...

Like!

patrick jambu said...

suka?
ahaks, awak pun dah terjebak sekali...