Tuesday, March 8, 2011

beto, i'm in love

hari : selasa
cuaca : mendung

assalamualaikum,,

perhatian!!
sila ambil mood jiwang di sekeliling anda, masukkan ke dalam sanubari..walaupun aku tak berapa ngerti sangat sanubari tapi masukkan jelah..sebab entri saya yang ni saya nak cerita tentang brader yg telah meragut saya sejak beberapa bulan yang lalu..meragut tumpuan saya untuk melihat dia muncul di kaca tv....

taraa...!

nama komersial : beto kusyairi
nama i/c : nurkusyairi zakuan bin .....sori! aku tak ingat nama ayah dia..
status : berkahwin dengan someone named tisha or tasha...not very sure...cute orang rumah dia...kecil molek! aku ada follow blog dia baru2 ni..http://pinkbyarcht.blogspot.com.

saya minat beto sejak dia berlakon jadi rosli dhobi...sangat seronok cz saya minat tengok dokumentari yg berbaur sejarah...dia, bila menjadi rosli dhobi sangat tenang..mantap bro..tapi masa itu, saya tak tahu nama dia beto...cuma saya bagitahu ibu saya, saya suka dia and saya semat kat otak dia as rosli dhobi lah..

then, saya tengok lagi dia berlakon dalam drama "tersasar di jalan-Mu"...dia jadi brader2 yang usik gegirl2 yg ponteng sekolah...cool!

selepas itu, saya tengok dia lagi tapi masa tu baru iklan je..tapi dah mcm tertarik lagi untuk menontonnya..kasyaf imani..saya dah book tv for that night..bila pukul 9 malam je, saya dah stand by...saya tengok tv seorang diri..suka la saya sambil ditemani biskut, air dan bantal 20 tahun saya...saya bagi msg kt My Left Wing,,dia pun tengok drama tu....kami sama2 tengok...

kasyaf imani
sangat seronok...Azma Aizal Yusof sangat bijak...
beto seorang anak yg baik, abang yg ambil berat kt adik dia
imani pun seorang cucu yg baik, kekasih yg tak pernah jemu suka kt kasyaf...
kawan kasyaf yg jual burger tu...kawan yg setia
shamin, wan sharmila...comel, seksi
farouk..memang betul2 jahat...
lagu pun syahdu...suka opick jugak!
TIADA DUKA YG ABADI.....




ulangan kasyaf imani yg hari ahad tu pun saya tengok lagi,,siyess tak bosan....

2 comments:

Miss FarraAqua said...

Luahkan saje wak..

Nesha Zin said...

?? kita dah luah lah tu...cukup sampai di situ..