Wednesday, October 26, 2011

go kuning, bersih!

hari : rabu
cuaca : hujan


* nak makan mekdi tp... dah makan nasi goreng kampung!


assalamualaikum...


hai kamu2 semua! happy deepavali...! buat apa pagi tadi? saya ada sukan neka... awesome kan? bangun pagi2, senam pagi2, ceria pagi2... saya masuk acara apa? mestilah yg paling orang suka.. sabar dulu, saya nak cerita dari awal... saya mewakili aras 4 yg bertemakan kuning, bersih ! hahaha...

ada 10 acara yg dipertandingkan tapi saya masuk 2 je cz itu je yang ada kosong.. tapi takpe, saya suka.. saya masuk acara mencari gula2 dalam tepung and ballon war... mencari gula2 dalam tepung tu menyebabkan seluar saya koyak kat lutut,, sakit jugak.. lepas acara tu, saya jadi penyoraklah...go kuning! bersih....! lepas tu, acara ballon war jadi pagar je.. lagilah saya gemar...

then, kami dapat nasi kukus! makan ramai-ramai kat dataran tapi tiba-tiba titisan air dari langit turun...waaaaa, semua gegirl jeritlah... jadi carilah tempat berteduh, aisyeh...! (drum roll) masa penyampaian hadiah.... tempat ketiga acara ballon war dimenangi oleh....aras 4...wuuuuhuuuuuu! haah, tak banyak pun yang dapat, aras 2&3, aras 5 dan aras 10 yang banyak...

acara tamat.................................................................balik dengan seluar koyak, luka kat lutut dan penat...


...................................tamat.............................................

3 comments:

farhan helang said...

go kning22222 huhu support our local colour hahaha

Nesha Zin said...

haha...btl! warna raja2... bersih tu stand for illegal assembly tu wak...dyorg buat tagline smlm...

Nesha Zin said...

hah? kau ke yg komen...aku igt kn farra td...cet!