Thursday, October 27, 2011

kenapa ni?

cuaca : hujan jugak... tapi dah berhenti!

*tidur memang best... saya bangun awal lah... hebat?!

assalamualaikum.....(,")
hari ni kelas ADS410 saya dibatalkan..kenapa? sebab lecturer going to trip..alhamdulilah, rezeki tuh..memandangkan soalan tutorial tak buat lagi jadi pembatalan kelas ni dikira saya dan kawan-kawan telah diselamatkan oleh Allah...kalau tak, malam tadi mesti gigih buat...tapi malam tadi aku tak buat kerja tuh, buat kerja lain...


pagi ni saya bangun seperti biasa, yang saya hairan kenapa kawan saya tak bangun lagi...saya pun biar jelah mungkin kelas dyorg pun batal seperti saya...tapi patah balik, patah balik saya tengok jadual mereka... tapi tak kejut pun cz ada sorang dua yang dah bangun...haha, lega.. bila saya buat kesimpulan.. cuaca menyebabkan masa bangun seseorang..hahaha...kelakar!

nak tahu, pagi-pagi dah dengar suara ibu...hmmm, bestnya sampai rasa tak nak letak telefon..jadi, mari kita buat countdown berapa hari lagi nak balik JOHOR.............


27/10/2011
28
29
30
31
1/11/2011
2
3
4 ---- masa dan harinya........

saya naik bus delima lagi sebab hari tu masa nak beli tiket ramai pak cik panggil-panggil, jadi saya tak suka terus menuju ke kaunter yang takde orang panggil-panggil.. saya beli tiket pukul 3.30 ptg sebab saya konfius jugak... tapi takpe, saya boleh kemas barang dan check banyak kali... tapi kalau tak sabar sangat saya beli lah tiket baru.....



-----------------------------------------sahabat sekelas saya, ni masa nak ambil gambar kelas, tunggu abg kamera lambat sangat-------------------------------------------------

No comments: