Saturday, December 10, 2011

cita-cita dan harapan

day : saturday already
weather ; wind slowly slowly language ( haha, can? )

assalamualaikum.. selamat malam
malam ni saya rasa nak menulis..

hari tu, saya ada test law.. alhamdulilah,
kebetulan saya baca topik tu, jadi saya boleh jawab lah tapi tak complete sangat
apa-apa pun saya bersyukur
beberapa hari selepas tu, saya dapat balik result..
dapat 55 markah,,huh, leganya saya lulus tapi markah tak tinggi
jadi keyakinan saya mula menebal untuk lebih menulis dalam final law
masa yang diberikan 3 jam dan esei yang perlu dilengkapkan 4..
cukup ke tak saya tak pasti tapi menurut kawan saya yang berpengalaman
masa tu sangat suntuk, jadi tak boleh lengah coz banyak kes dan fakta kena dimuatkan dalam tu..
saya yakin saya boleh..
tolong doakan saya..




saya dah nak dekat final exam.. gementar jugak wei.. seram nih! tapi saya akan berusaha, insha allah!


pada 3 tahun akan datang, saya nak jadi macam ni..tapi baju jubah yang lain fail yang lain dan ada topi...


1 comment:

Miss FarraAqua said...

gud luck, dear~
i kno, u can do it!
^_^