Monday, December 12, 2011

itukah?

hari : isnin
mode : tak berapa nak mesra sgt


hari ni, kelas saya habis awal sebab pendek je chapter-nya..
jadi saya bersyukur kerana saya ada dating nih..
pergi cepat, balik tak sure lah copek ke lombek ( macam Nabil tak )
tapi saya tak suka pun, tempat dating kami tak best pun
ramai sangat orang nampak,, tak privacy!
haha,,saya psyco..

nak pegi sana kena tahan teksi,,
so, saya dapat teksi
pok cik tu bual-bual dgn saya
saya layan je dengan ha, hu, ha'ah
pastu, dia bagi 1 buku pasal tourism kat area negeri tersebut
dia berbual sambil menoleh ke arah saya,
pada masa itu, saya memegang not 10 bewarna merah

tiba-tiba....

dia suruh saya fokus kat fees
so saya pun ikut je lah
trang tang tang
dia nak mention yang fees
area sekitar negeri itu RM15,,
saya ckp lah, selalu RM10 je pok cik
tiap minggu saya pergi... dengan uncle ke, pak cik ke, taraf atok ke
tetap sama...
kuang3...beria pak cik bercerita macam-macam,
last2 mention kat tambang ke?
apa lah pak cik,,,
saya boleh bayar, saya cuma kesal je perbuatan pok cik tu...

ALLAH Maha Adil,, Dia tak kan selalu menimpakan ujian terhadap hamba-Nya
ada juga miracle or kebaikan didatangkan
balik tu saya dapat teksi dengan harga rm8
semoga kerjaya pak cik lebih maju..
AMIN!

saya nak tengok esok punya tambang pulak...

dekat sini, dah banyak yang saya lalui... ada yang best, ada yang tak
semua ditelan je,,ibu dengan ayah tahu?
tak perlu tahu kot, selagi saya pandai jaga diri...
kadang kadang benda remeh je, saya yang sentap mak ai..
Insha Allah, saya boleh...

esok saya terpaksa ponteng kelas demi meneruskan hidup sebagai NURHANESHA,,,
saya nak jumpa Dokter Sakit Puan, saya nak tinggi...
paras telinga ayah pun okey... haha?





- sekarang dah paras bahu,, lagi sikit je tu... -
*harapan setinggi ayah saya....

2 comments:

Miss FarraAqua said...

semoga cepat tinggi, sayang~

Nesha Zin said...

haha,,thanks!
tapi ada sad story nak ckp kt awak.. about me and myself..