Sunday, April 1, 2012

rindu AKG

sambung. . .

saya sentiasa mencari waktu jika pulang ke kota untuk pergi ke AKG
jumpa mak cik, kak siti semua lah...
waktu yg terbaik ialah
pulang ke johor pada petang jumaat
sampai johor pukul 7
sampai kota pukul 8
cakap kat ibu, laparlah kita makan dulu boleh? (helah)
aku pun suggest tempat. . .AKG boleh?
ibu, yelah
hahaha... suka kan?!

pastu, masuk je kawasan AKG minda terus flashback ke zaman dulu-dulu.
memang itu mesti tak kira berapa kali aku masuk ke AKG pun
pastu, buat surprise kt kak siti...
masuk dapur kejutkan org-org dapur...
pertama kali balik lepas baru masuk uni hari tu,
aku balik kota dan pergi AKG
minta izin untuk masuk dapur... (bersyukur walaupun dah tak kerja lg, masih blh masuk dapur)
masuk je ke dapur, sahabat terharu dan menitiskan air mata.. memori

1 comment:

shida's talking said...

=') tumpang gembire tengok awak gembire