Wednesday, October 17, 2012

hai situ hai sini di mana-mana pun hai

hari: rabu
cuaca: mendung

assalamualaikum.
ini berkaitan entri yang lepas
saya rasa sikit perubahan
di mana saya pergi
pasti ada satu dua orang yang hai
dulu takde

apa-apa pun,
saya hai balik
hai awak best speaker... usikan yg sering terjah
saya hanya senyum alhamdulillah
mungkin itu kebetulan hadiah dari Allah
lu orang pun boleh.
jom sertai kelab rhetoriks
saya dah serta merta.
anda?
ni lah plag nya.
terima kasih semua yg tunjuk ajar dan support


untuk yang paling excited datang
puteh, qina dan mai baby you.
ika, mieza
omey, izzaien lg sape ek.

saya pakai baju ni malam tu
mieza ckp sama dgn warna langsir
memang pun.

yang kiri tu wani
rakan sepasukan.
yeay, wani agresif.


3 comments:

umairah ha-neul said...

congrats nesha.. :)

Cik Nesha said...

thanks, um. lama tak mesej2 kan.

umairah ha-neul said...

hehehe.. fb deactive tau. bosan dah fb tu. hp plak , insyallah kalau de crdt reply la.. coz skang tengah darurat sikit.. :