Friday, July 5, 2013

Dia

hari: khamis
mood: sederhana

Assalamualaikum.

status fb: mula mula senyum senyum, tadi jumpa depan depan. suka tau! makan je tak suap suap. sikit hari lagi.. ♥

25 Syaaban,
Nisha.



hahaa.
secara luarannya, itu yang saya dapat gambarkan
seronok berjumpa dengan dia.
tak sangka, Tuhan telah aturkan dengan baik.
tapi agak lewat sikit. tapi takpa.
mat saleh cakap 'better late than never'
tak gitu?
jadi apa apa pun syukur.
tapi serius, debo jugak fikir nak dating dengan dia ni.
fikir nak makan apa sampai bawa ke tidur.
hampeh! padan lah dia suka cakap saya poyo.
dia pun tak kekok dengan saya, walaupun untuk pertama kalinya.
jadi saya pun okay lah jugak.
mesra macam dah lama kenal.
kami jalan, kami senyum, kami ketawa.
beautiful.
sometime,
we share that feeling.
akan merindui malam ini.
di situ, kita jumpa.

awak tahu nama pendek saya**
 
Love,
Nesha.

No comments: