Sunday, July 7, 2013

hati seorang wanita by Ash

hari: ahad

Assalamualaikum.

we near to Ramadan. Alhamdulillah.

** geledah balik blog lama Ash, jumpa ni.

Saat kita bersama, aku selalu membiarkan engkau berseorangan mengejar cita-citamu,
Maafkan aku kerna jarang sekali bersama saat kau mahukan aku.
Melepaskan engkau pergi seperti melepaskan emas di laut dalam.
Tidak mungkin aku akan dapat seorang lagi yang bergelar "wanita" sepertimu.

Hatimu hanya ada namaku,
Amarah ku adalah amarahmu.
Aku manusia yang tidak peka.

Kita terlalu muda ketika bersama, aku tidak matang dalam mendalami perasaan wanita.
Membiarkan engkau terkapai - kapai mencari cintamu sedangkan semuanya ada didepan mata.
Aku manusia yang tidak sempurna.
Yang engkau mahu hanyalah belaian itu.

Aku terlalu muda untuk mengerti maknanya cinta
Walau sekeras mana wanita itu, ia masih seorang wanita yang selalu ingin dimanja.

Hatimu kini sudah terbang ke bulan.
Bolehkah aku mengejarnya?
Masa tidak menunggu ku
Aku akan mengejar masa itu.
Masihkah ada harapan itu?

p/s: Tika ini, saat ini. Aku rindukan dia..
 




No comments: