Wednesday, January 9, 2013

carry marks

hari: selasa
cuaca: mendung

*kalau hujan best jugak, dah lama tak hujan*

Assalamualaikum.

hari ni, dah banyak carry marks yang dah keluar, tinggal HR je yang belum. carry marks aku tak best lah. sedih. memanglah dapat separuh dari tu, tapi tak dapat capai yang tinggi. contoh, kalau per 40 tu, tak dapat capai 30. setakat 29, 27. sedih. carry marks emma sem ni tinggi-tinggi dari aku. tahniah, mak cik! haish, sedihnya. ni maknanya aku kena double triple effort untuk final exam. aim untuk dapat markah tinggi kat final exam. ada lagi 4 paper ni. i must do something. aku boleh. aku nak pointer aku naik. kalau dekan, apa salahnya. pointer ni tersangatlah penting untuk grad nanti. aku nak first class degree. amin.

so, sekarang kena teruskan usaha. tingkatkan usaha mudah-mudahan dapat membantu di final exam ni. kesian kat ibu ayah kalau result aku teruk.

No comments: