Saturday, July 14, 2012

we, as sibling

hari: sabtu sudah...

assalamualaikum.
hai, shitty and farra.
luorang je kan yang suka komen-komen kat sini.

hari ni saya nak cerita pasal adik beradik.
saya ada adik 2 org,
perempuan, 17 tahun nama nurul
lelaki, 10 tahun nama andi


 ni andi, mengada nak pakai tudung.
mcm muka nurul ke saya?
 ni nurul,
dia ramai peminat kt sekolah.
ibu cakap, untunglah.

dia hero saya.
dulu saya berharap ada seorang abang
tapi, ada adik lelaki pun seronok.


kami dah tak bergaduh sekencang dulu.

4 comments:

syida's said...

blog kite awak je yang rajin komen. =p dengan kawan kite name erin tu..

Miss FarraAqua said...

heheee...
andi mcm muke awk la~

Zharif Azis said...

teruskan berbloging =)

Cik Nesha said...

ye ke? majority said muka andi mcm nurul.
zharif; thank you.