Monday, July 2, 2012

stay away

hari: ahad

assalamualaikum...
hai, readers.
macam mana nak tidur ni
bila kat bawah
 orang memekak tengok bola
padahal tak mula lagi
hangen betul.
nak study pun mereka bising
aku pun tak tahu sampai bila?
dah lama sabar.
serius, memang serabut.
dari pagi sampai pagi .

give and take?
no, sampai bila?
hari-hari yang takde bola pun korang bising?
agaknya kehidupan kolej ni memang easy ke?
tak perlu buat revision malam-malam?
tak perlu pecah otak fikir assignment
yang pasti, malam-malam duduk tepi-tepi jalan,
tepi-tepi parking.
indah.

hurm, sebelum kau datang
kiteorang okay je
lift pun tak sesak, rosak, busuk!
tapi sejak kau datang semua benda haru,
nak tunggu makanan berjam-jam.
asap rokok merata.
aku dah macam hisap rokok jugak
sampai lift pun ada air ludah?
eh, bodohnya kau ni???!
memang lah rumah kau takde lift
tapi jangan lah memalukan sangat.

aku sangat berharap
kalau ada rezeki
aku ada kekasih
aku tak nak yang macam ni

*selamat menonton bola.


this man will become a daddy soon. support him for road to london. my most favourite athelet.

for this time, i hate football. sorry.

2 comments:

encik kacang said...

makhluk bising tu betul2 kat luar bilik. bukak tingkap je dah nampak skrin besar. adoiii...dari tadi jerit GOLLL!!!tak lena tido... =.=

Nesha Zin said...

ha'ah encik kacang. saya tidur pukul 5. sabar je lah.